вторник, 17 декември 2019 г.

Little life update ~ Декември - Blogmas ден 17



Здравейте! Как сте?
Преди някой и да му е минало през ума, че моят Блогмас е провал, не не е. Чака ви доста дълъг (надявам се) пост днес.
Какво се случва при мен, този декември?
Мисля да си украся днес, че Коледа дойде. Да, не съм го свършила това.
Ходих до София. С влак. За някакви 14 часа в града. Пътувах, около 20. Часа. Не звучи толкова лошо. Във влака беше топличко, даже горещо, купето беше почти изцяло наше, имах чудесна компания! Та, в столицата, успях да се видя с роднини, да забърша някоя друга книга от Панаирът. Не са толкова много де. Видях Автобус-Книжарница на Хеликон, много готина идея.


Пих страхотен горещ шоколад и се видях с едно от най-любимите момичета, а именно Ева, чиито постове съм сигурна, че четете, защото са прекрасни! Обменихме идеи, съвети, преживявания, а аз си взех голяма доза позитивизъм за Варна!
Също да вметна, Ел, бисквитите ти бяха най-вкусни те, домашно приготвени, които съм опитвала от ужасно много време насам!
Та, Back to home. И се почва, закъсняващи автобуси, ранно ставаща аз, защото съм почти приключила семестъра и имам последни лекции.



         Breakdowns. Всеки ден. Нормално. Подплатени с белгийското чудо Wtfock, страшно deep версия на оригиналния СКАМ/SKAM. И имам предвид, че е прекрасна! Гледам разбира се, еквивалента на 3ти сезон и Роби и Сандер. Те са бебета. И ме разплакаха, но вчерашното клипче, ооо беше толкова красиво!
Също така, прекарвам доста време в ютюб. Май имам любима звездичка от там. Ник Тотеда. Обожавам клиповете му. А и Ант също.
Та, да спадове. Мале трудно е да организираш хора бре! Ужасно трудно! Адски забавно и... Добре де прави ми удоволствие. И въпреки това понякога сълзите трябва да излязат, за да може някой да те разсмее отново.
Честно казано много взе да ми се доспива и ще си взема някоя книжка и ще лягам. Пожелавам ви сладки сънища и до скоро!  

Няма коментари:

Публикуване на коментар