петък, 20 декември 2019 г.

Летящи радости и (Между)звездни приключения - Blogmas ден 20



Здравейте! Как сте?
Аз се чувствам прекрасно! Имах приказен ден, но нека караме крачка по крачка.
Официално, честита ваканция на всички ученици и студенти! Знам си всички точки текущ контрол и ще вляза с добри знания в сесия. Но преди това ме очакват коледните празници. Което ми напомня, утре най-сетне ще украся. Забележете, опаковала и съм подготвила всички коледни подаръци, но не съм украсила, още… утре ще се промени. Също ме чака, прекрасен следобед с моите прекрасни приятели и планове за нова година и бъдещи пътувания, а през 2020 определено искам да пътувам!


Вчера изпратих почти всички коледни писма. Онова прекрасно чувство, след като си облизал една дузина марки и си се постарал да изпратиш частица щастие на някой на километри от теб! Прекрасно е! Така че, горещо ви съветвам, ако имате приятел или роднина в друг град или държава, изпратете му коледна картичка! Истинска, по пощата, а не електронна, по-лично е и по-удовлетворяващо, защото сте направили нещо повече от това да тупкате по клавиатурата. Все още имате време!
Докато чакам последните епизоди на Mr Robot, изгледах първият епизод на The Mandalorian, новият сериал във вселената на Star Wars! Бях се спойлнала за някои неща, но по-ниските ми очаквания се оправдаха и определено ще го гледам с огромен интерес! А епизод IX е повече от прекрасен. Цялото семейство ходихме на кино и Силата се пренесе в нас, но засега ще пазя тайна и няма да кажа нищо за филма, освен колко много ми хареса!


Също така слушам новия албум на 5SOS и обмислям да отида на техен концерт, понеже наистина ги харесвам! Ходих и на изложба на прекрасни папагали, която гостува във Варна почти до края на месеца. Погалих прекрасна женска – Токан и с приятелка имахме хубаво време заедно, на по чаша чай.
Май това са днескашните вълнения, а и най-сетне си отворих календара с шоколадчетата!


До скоро! Благодаря, че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар