неделя, 1 декември 2019 г.

Блогърска годишнина и началото на Коледната емоция! - Blogmas ден 1



Здравейте и Честит ДЕКЕМВРИ! ♥
Не мога да не ви споделя, колко много се радвам за настъпването на най-магичният и сгряващият месец в годината!
Също така съм ужасно благодарна на човечето, което ми помогна да осъществя идеята да си създам свое кътче, именно този блог, който днес навършва три години!


Щастлива съм, защото през това време се променях, растях и поддържах искрата чрез писането. И все още го твърдя – Ще продължа да пиша, дори и да има само един човек, който да го чете! Защото имам какво още да ви споделя, а знам, че ставате повече.
За три години изградих страхотни приятелства, чрез блога се срещнах със невероятни хора, които обичам много! Искрено се надявам да съм ви помогнала и да ви докарвам поне една малка усмивка, когато отваряте да четете моя публикация! Благодаря за всеки отзив, обратната връзка е всичко! (Едно от любимите ми изречения е: “Четох нещо интересно в блога ти…”)

Имам още какво да направя, чисто от декоративна гледна точка и ще се постарая. Също ще продължавам да споделям, както и случки от живота ми, чувства, така и мнението ми за различни книги, филми, сериали… и спортовете, които харесвам. Все пак този блог започна именно с една публикация за състезание във ски скоковете в началото на сезон 2016/2017 в Рука, Финландия, (където днес също трябваше да има състезание, но уви, бурен вятър). Можете да я прочетете тук.
През това време се научих да падам и ставам, защото писането спасява.
БЛАГОДАРЯ ВИ!
Благодаря, че ме четете!


П.п. Искам да ви посъветвам да хвърлите едно повече от един поглед към блога на Ева, която е написала сгряваща публикация по случай Декември и магията на Коледният дух.
Душко, ти си ми вдъхновение, благодаря ти!

2 коментара:

  1. С малко закъснение ти пожелавам още десетки пъти по три в малкото ти, но великолепно местенце онлайн! Мое любимо е! Търси нови интересни хора, гради приятелства, развивай се и на първо място прави това, което ти доставя удоволствие, защото на всичкото отгоре ти се и отдава!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Ева! Виновна си за една огромна усмивка на лицето ми! <3 <3

      Изтриване