понеделник, 2 декември 2019 г.

За усмихнатите понеделници и малките неща - Blogmas ден 2



Здравейте! Как сте?
Днес е първият понеделник от декември. И аз като повечето хора не обичам понеделниците. Но днес реших, че ще гледам положително и ще се радвам на малките неща, защото е последният месец от тази прекрасна година и защо да не предизвикам себе си?



И започна се:
♪ Нямаше място в автобуса, стоях права и наблюдавах хората.
♪ В университет бях решила да изкарам целия ден, понеже ми остават всичко на всичко три седмици от този трети семестър. Поговорих си с колежка, с която не бях си говорила до сега, изпих кафе с други, с които бях позагубила връзка. Научих си две от датите за предстоящите изпити и останаха на една лекция, която не ми е любима, но понаучих доста нови неща.
♪ По-късно, вървейки към библиотеката се разминах с млад мъж, който носеше голям букет цветя. Зарадвах се, че има съвестни индивиди от другия пол. Понякога са рядкост.
♪ Върнах си книгите, взех една нова и размених няколко приказки с библиотекарката, която сякаш имаше нужда да поговори с някого. А, хората в този отдел винаги са много мили и услужливи! Евала.
♪ Свърших си работата в Спиди, като не пропуснах да спомена на момичето зад касата, че има страхотен, коледен подарък. Мисля че я зарадвах.
♪ Вкъщи, изиграхме настолна игра с брат ми, попяхме песни от Дисни филми. Поговорихме си с мама и тати, подредих си стаята и си набелязах няколко мисии в Time Heroes, където всеки доброволно може да направи нещо добро за някой друг.



Преди две години изпратих пакет с шапка, шал, ръкавици и топли чорапки на дете в нужда, а тази година съм амбицирана да донеса още повече радост и на непознати хора, Е и на близките ми разбира се. Също така мисля да инвестирам във бамбуково шише и сламка и да намаля употребата ми на пластмаса. Или поне да се опитам. С малки крачки да помогнем на планетата.
Идеята ми за този пост е вдъхновена от всекидневните, малки постъпки и жестове, които ни правят щастливи. Нека продължаваме, защото щастието е основното нещо, след здравето към, което трябва да се стремим.

Приятна вечер и до утре!

4 коментара:

  1. Радвам се, че започна отново да пишеш. Хубаво е, че си тук! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! <3
      Ако решиш може да ми пишеш в фб - Vichi Torres, ще се радвам да разбера кой или коя си. ^^

      Изтриване
  2. Благодаря ти, че ми напомняш да търся щастието в малките неща! <3

    ОтговорИзтриване