сряда, 4 юли 2018 г.

Top 5 Wednesday – Най-добрите книги за 2018 до тук


Здравейте!
Как сте?


Аз съм добре. Малко щастлива, малко влюбена, готова за лятото, особено след края на дъждовният сезон хд!

Днес ще ви покажа петте книги, които ми харесаха най-много от прочетените до тук през годината.

1. “Ние срещу всички” – Фредрик Бакман


Когато научих, че любимата ми книга ще си има продължение, плаках. Същото се получи, когато видях корицата и си купих книгата.
Молех се Бакман, да не посегне на Бени и Амат. И той ми разби сърцето, около 19 пъти, докато я четях. Нещата вече не са само на ниво хокей. Един брат е готов на всичко да защити изнасилената си сестра. Две най-добри приятелки трябва да се изправят срещу света. Едно момче, трябва да избира…
Научих, че милите шведи ще правят и сериал! Нямам търпение!
Ревю без спойлери тук.


2. “Сборище на сенки” – В. Е. Шуаб


Ако има човек, който не се е влюбил в Кел, чаровният принц, който умее да преминава из различните Лондони, нека да ми остави коментар. ;)
Но във втората книга в центъра е Лайла, която владее и някой друг елемент… ставаме свидетели и на Олимпийските Елементални игри/ Есен таш, не липсва интрига, любов, обрати и разбира се, магия!
А ето ви и 5 причини да я прочетете.


3. “Двор от мъгла и ярост” – Сара Дж. Маас


Явно ми върви все на втори книги. Хд
Ами ACOMAF ми разказа играта, обичайното минах от Team Tamlin в Team Rhys =)
Заобичах семейството на Рис и въобще цялата история! Ревю тук.
А сега малко спам…





Само да кажа, че искам връзка като тази на Feysand! Е без болката, кръвта, но пък крилата… ;)



4. “Сделката на живота ти” – Фредрик Бакман


Разбира се, че любимият ми автор присъства с цели 2 книги.
За книжка с по-малко то 100 страници, ме държа седмици наред. История за изборите, обичта и доброто. В стил Бакман + разтапящи сърцето илюстрации!
Ревю тук.


5. Од и ледените великани – Нийл Геймън'


Детска приказка, която ни учи да бъдем добри.
Ревю тук



Ами това е относно книгите! Кои са вашите в топ 5 за 2018 до тук?

^^

Днес тати има рожден ден! Обичам те, тате! Честито! <3


And this kiddo too! Happy Birthday, Johann!


#SKIJUMPINGFAMILY


Чао, прекрасни!
До скоро!

П.п. Идеята за поста взех от Теми! Поздрави, сладур!

Няма коментари:

Публикуване на коментар