петък, 13 юли 2018 г.

hey Vichi // какво ново - концерт, университет, футбол...


Здравейте!
Днес отново няма да говоря за книги. Нещо не мога да чета… прекалено съм на емоции.
И като стана дума, официално съм студентка. Юхуууу!
Записах се преди 2 дни. Оставих брат ми и малката ми братовчедка, заедно с три колела в двора на университета за 45 минути.
Толкова съм щастлива, че намерих после двете деца плюс колелата! И университета и студентите не бяха пропищели. Хд
После бяхме на концерт, заедно с още една приятелка и брат и.
Тук е мястото да ти благодаря, че ме намери и ни приехте с компанията си! <3 Беше много хубаво!
(Ти си знаеш, кой си).

Какво още?
Вчера ми се наложи да обяснявам на 11 годишно дете за атентатите от Ноември 2015г. В Париж. Беше тежко. Аз самата, ги бях преживяла трудно. Въобще такива събития.

Днес ще си представям любимите хора на курса ми по английски. Все още не съм решила, какво точно да кажа…
И си харесвам курса. И преподавателката ми е адски мила и готина.

Обожавам тази песен:


 И иронията, че тези сладури са се разделили...

Бтв Англия не са на големия финал… по дqволите! L
ADIOS! Los amo! 


Pls ignore this ugly photo!!!

2 коментара:

  1. аа дай да се разберем :д
    аз мого се забавлявах с малките .. бяха големи шоумени !!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хей! В този случай бяха изненадващо послушни. Хд
      Но това е само заблуда...

      Изтриване