понеделник, 2 юли 2018 г.

July Morning



Здравейте! Как сте?
Вече е Юли ^_^ и ще дам поредното обещание да съм по-активна тук!
Как посрещнахте July Morning? (Ще се радвам да ми споделите в коментарите!)
Първият изгрев е най-специален, нали?

Разбира се и аз ще дам отговор на собствения си въпрос.
Посрещнах юлското слънце със страхотна компания, на плажа!
Искам да посветя този пост на тези хора –> Т. М. А. Н. Ж. и да ви се извиня, ако съм ви развалила дори и малко прекарването. :)

Ами, да започваме.



J U L Y  M O R N I N G  2 0 1 8

Покани.
Уговорки.
Дъжд.
Подготовка – кърпа, бански, очаквания добро настроение!
И Залез.
Събиране на групата. Запознаване.
Бърза спирка през близък магазин. Само най-необходимото. Бира, храна...
Отиваме на плажа. Светлината идва от близките заведения или от нашите фенерчета. Постиламе кърпите, не се виждат други ентусиасти.
Студеничко си е.
Първо “Наздраве”. Разговори и смях. Музика.
Игра на тронове.
Червена луна.
Избор на пица. (най-вкусната пица в живота ми, споделена с приятели).
Още смях.
Нова компания.
Различни разговори. По групички.
Обсъждаме книги, игри и сериали.
И после самите ние играем.



Истина или предизвикателство. / Никога не съм харесвала тази игра хд
Смях.
Червило.
Гадни въпроси.
И бурята се завихря…
Кратка почивка.
Иска ми се да изчезна.
Скарвам се с приятелка.
Бягство.
Сълзите не идват. Има само студ и гняв.

Чувам гласове. Стъпки.
Да, добре съм и май прецаках не само своята вечер.
Дефиниция за смелост.
Тук.
Усмивка.
По-добре съм. Замръзнала, но щастлива…

Завръщане.
Някой липсва.
Вина, паника и още студ.
Предавам се.
Топлина, мили думи и компанията пак е на лице.
Почти. А небето просветлява.
Отдалечаване и извинения.
Всичко е наред. Ще забравим…



Пристигат още хора. Но, те не са преживели нощта на плажа. Не са усетили емоцията.
Следват снимки.
Оранжево и розово.
Онази песен.
Изгрев.
Красота.
В този момент сме само ние, небето и морето.
А слънцето? Така и не се показва. Издигнало се е, но облаците са го скрили.
Усмивки и щастие. Целта е изпълнена. Посрещнахме Юли!

Събираме боклуцка. Получаваме си чашите като подарък. За спомен, за тази вечер.
Прегръдки и раздяла на групата.
Следва Макдоналдс. Последни разговори.
Добре съм. И си изкарах си чудесно.
Дали сме си обещание за догодина.
Надявам се да се случи. А Юли тепърва започва. Има още изгреви за посрещане!




Още веднъж, благодаря на компанията! <3
Вземам си част от снимките!


Също така на момичетата за съветите. (например облечи си дънки, вместо къси панталонки. хд)

И на Жаси, която ми повдигна духа и ми каза да се стегна, иначе този пост нямаше да види бял свят! хд


Тук можете да прочетете за прекарването ми на концерта на MTV миналата година.

Почерпих вдъхновение и от прекрасната Мари, от този пост. <3

До скоро, прекрасни! Благодаря ви, че четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар