понеделник, 23 октомври 2017 г.

Вдъхновение през Октомври ^^ October Inspiration


Здравейте!


Днес, пророних малко сълзи, докато си четях “Утринна Звезда” в час,
Не изпадайте в паника! Дотук нещата биват. Просто Дароу беше толкова искрен за Севро, че нямаше как да не ревна. От обич!
Прилагам и съответният цитат. Без спойлери!

В мигове като този знам, че не съм сам. Светът да върви по дяволите, стига да имам своето краставо ангелче-хранителче. Де да го закрилях и аз толкова добре, както той закриля мен! Отново е свършил всичко, което бих могъл да поискам, и отгоре!

О ето и още един, който ме вдъхновява! Обичам тези герои, книги и свят!



А вие разбрахте ли че се чака нова трилогия?
Iron Gold се казва първата и ако не се лъжа излиза Януари!
Прекрасно нали?


Та книгите са ми източник на вдъхновение през голяма част от времето ми.
Рик Риърдън не спира да ме изненадва и след Първата книга за Магнус Чейс, тичах преди голямото междучасие, в един ранен ден, след седмица да си взема и втората книга. Но тя ще почака, защо първо смятам да прочета “Знакът на Атина”, дадена ми назаем от едно книжно момиче, с което се запознах и ме радва супер много <3 , ми даде на заем. Тук можете да разгледате нейния блог.



А като стана дума за блогове, благодаря на Ели от Свят От Думи, която направи моят таг – The Color Country CharacterTag, за което сърдечно и благодаря! Страшно ме зарадва!

Разбира се, вдъхновяват ме още моите родители, приятели и учители! <3

Тази година уча Сомелиерство, което е един от най-интересните ми специални предмети, изобщо.
Например вие знаете ли, че Гевюрцтраминер е един от характерните сортове грозде за Австрия?
Или че Пино ноарът е първият донесен сорт в Австралия. И е един от трите сортове грозде нужни ви за направата на шампанско, заедно с Пино гри и Шардоне.


Заедно с класа ми ходихме в Румъния на винена дегустация и беше много готино преживяване!

Скоро идва Helloween и май ще се маскирам, като полу-златна полу-червена. Или защо не, като богиня?



На 1-ви Ноември пък Сиела правят намаления, по случай празника и съм си харесала няколко книжки. Пък и не само техни! И не няколко! :D

Не мога да пропусна и Cengiz от СКАМ, който си сложи картичката ми в сторито си в Insagram! Thank you!

От към музика новата песен на Charlie Puth – How Long си ми е fav, наред с DNA на BTS!

Очаквам Епизод VІІІ на Междузвезни войни и началото на Зимните Спортове!
А дотогава Напред, Лудогорец!!!!


А Вас какво ви вдъхнови този месец? 


До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар