сряда, 15 ноември 2017 г.

The Family Book Tag - Part 1


Здравейте!

Надявам се да имате хубав ден!

Идеята за този таг ми дойде, докато си мислех колко общи неща имаме с Камерън Улф.
Този таг вероятно ще бъде малко по-тъжен от първият ми и много по-емоционален! За, което не ви се извинявам.

Преди да започна, искам да кажа, че имам най-страхотното семейство и приятели на света и ги обожавам!


БРАТ БЛИЗНАК – Камерън Улф
Винаги съм си мечтала да си имам близнак.  Признавам, че до средата на “Аутсайдеът” изобщо не харесвах Кам. От един момент нататък, обаче прозрях колко общи неща имаме. Действаме, както е редно, имаме развито въображение, срамежливи сме, добри сме, понякога сме и смели. Там сме и не се предаваме!
Трябва ли да слагам цитати? Нямам идея но ще го направя.

“Небето се вслушваше. Градът- не. Не ми пукаше. Пукаше ми само за това, че вия и можех да чуя гласа си и да си спомня, че в това момче имаше сила и то имаше какво да предложи. О, как само виех, тъй гръмогласно и отчаяно, и съобщавах на света, че съм тук и няма да се предам.
Не и тази вечер.
Нито никога.”

ПО-ГОЛЯМ БРАТ  - Севро ау Барка
И това си ми е било мечта. Да си имам някой, който ще ме защити винаги, който ще е там и ще набие лошите, виейки в нощта. А после ще ме вземе в леглото си и ще ме разсмее с някоя шега, за да спре сълзите ми.
Той е принципен, честен и лоялен. Това е Севро.

“- Ние сме новата епоха. Ако трябва да посочим пътя, то, да му се невиди, хубаво ще е да го направим по-добър! Аз съм Севро Барка. И вече не се боя.”

Защо избрах именно този цитат?  Защото показва идея за бъдещето и надежда.

МАЙКА – Мира
“Бьорнстад”  на Фредрик Бакман, не по случайност ми е любима книга! Пълна е със силни герои, градящи и оцеляващи в малкото градче. Но Мира е пример. Изгубила едно дете, готова на всичко, за да опази другите две! А, когато едното е наранено, майката е готова на всичко! Разумът е победен от чувствата. Къде обаче е справедливостта? Някъде близо до лоялността.

БАБА – Бабата на Елса
Бабите са специални. При тях винаги е топло и уютно. Ухае на сладки. Повечето баби умеят да разказват приказки, а някои да правят вълшебства.

“Не искам Елса да знае, че ще умра, защото всички седемгодишни заслужават супергерои, Марсел. Всички седем годишни заслужават супергерои, които имат суперсилата да не се разболяват от рак.”

И да си кажа направо емоциите, ми идват в повече, затова ще прекъсна тага тук.
До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар