петък, 3 ноември 2017 г.

Bye October! :) Есента в думи...


Здравейте!
Октомври отмина бързо, носещ със себе си килим от листа и звучни песни. Така и ние малко тъжни, малко весели. Малко самотни, малко щастливи.


Малко поезия.


Казвам се Октомври. И съм тъжна.
Есенна съм някак. По душа.
Правя облаците страшно многодъждни.
После сядам на небето и мълча.
Късам жълтите листа с ръце от вятър.
(Просто нямам маргаритки. А пък днес
много ми се иска да узная
Той обича ли ме... Или не.)
Тук – таме закачам малко слънце.
Вместо пръстен или обеци.
Хладно ми е, сякаш, на разсъмване.
И покривам раменете си с мъгли.
Казвам се Октомври. И съм тъжна.
Влюбена до лудост във Април.
Няма как сезонно да се свържем...
Извинете ме...
Ще завали.


Малко проза.


“Една нощ през самотния Октомври” е книга на един от най-любимите ми автори – Роджър Зелазни. Това е една малка книжка, само 223 страници, лъхаща на магия, която прочитам отново всяка година (вече 3 години подред). Разказва се от името на Смрък - куче, което наблюдава. Заедно с господарят му Джак, участват в Играта. В краят на самотния Октомври ще бъдат пробудени тъмни сили. Има отварачи и затварачи, всеки със свой помощник и притежаващ магически артефакт. Но кой какъв е? Луната е млада, а търгуването с информация и чертаенето на мисловни линии е вече в ход.
Кратички и интересни глави, с много диалози и страшно интересни. Препоръчвам ви една от последните творби на Великият Зелазни, която е номинирана за награда Небюла! Гарантирам ви удоволствие, придружено с прилична доза хумор.




Нека го изпратим с усмивка на лице и да кажем Добре дошъл!” на Ноември!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар