неделя, 18 октомври 2020 г.

Хокей, Marvel, Bella Ciao - сериали за през есента

 

Здравейте! Как сте?

Аз съм добре и знам, че не сме се чели от доста време. Ще ви update-на някой друг път какво се случва при мен, защото днес имам да говоря доста Изгледаното от мен през последните седмици.


Снимката си я вземам директно от Руми, която учи в Китай и пише страхотно.

Бьорнстад (2020), Швеция


Да откриеш любимата си книга е прекрасно, но когато решат да я филмират става още по-хубаво. И то не кой да е,  а
HBO. Премиерният епизод е днес, 18.10.2020 от 22ч по HBO 3.
А за какво се разказва: Бьорнстад е малко градче, дълбоко в шведския север. Хората, живеещи там са на ръба на оцеляването и лъчът светлина и надежда е в младежкият хокеен отбор, който е на полуфинал в Лигата. След тежкият сблъсък, обаче се случва нещо, което никой не очаква, и градът се разделя на две.

Каквосе случва по-нататък? Препоръчвам ви, горещо книгата на Фредрик Бакман!

Това на снимката е Мая, която е изключително важен и силен герой.

А сега искам да изкоментирам няколко снимки, които излязоха преди дни.

Това би трябвало да са Амат и Бобо. Амат ми стана първият любим герой от тази книга. До тук каста ми харесва страшно много.

А на втората снимка, не мога да съм на 100 процента сигурна, но много се надявам това да е Бени. Той е изключително смел, разумен и справедлив. Изключително много го харесвам като характер и нямам търпение да видя как са се справили с неговия образ!

 

The Punisher – S1, последните три епизода
Слушах от различни познати и приятели за този сериал. Честно казано до вчера нямах особена идея за какво иде реч, даже си мислех, че е хорър.

Всъщност продукцията се оказа по комиксите на Marvel и под покровителството на Netflix, какво по-хубаво! След един бърз recap навлязох в историята на войника Франк Касъл, който раздава правосъдие.

И ми хареса. Определено визията е прекрасна, екшънът е в достатъчно количество. И ще си изгледам първият сезон изцяло, защото искам да разбера цялостно историята. И после ще премина към сезон 2. ^^

За мен си заслужава да дадете шанс на поредният добър сериал на гиганта в сферата.

 

La casa de Papel – Сезон 3, Испания Netflix

Толкова много харесах предните два сезона и идеята на сериала. Героите наистина ми станаха близки, дори писах фенфикшън. И може би нe уцелих правилният момент да изгледам сезона, а може и той да е издишал. Обаче, нещо не успя да ми влезе под кожата.

Затова ще изчакам още малко преди да премина към четвърти. Палермо е интересен герой, а Найроби много си я обичам.

 

Много ми се гледа Carmen Sandiego, но не мога да си намеря първи сезон, така че някой ако има идеи, ще съм му много благодарна!

 

А вие какво гледахте в последно време?

 

 

До скоро!

2 коментара:

  1. Директно записвам всички сериали за гледане, на първо място "Бьорнстад" - знам колко го обичаш! "Кармен Сандиего" е в Нетфликс, но не съм сигурна къде можеш да го гледаш онлайн...
    Малко се дразня, че интересните сериали започват да излизат точно когато аз имам най-малко време да ги гледам, но пък и не мога да им се сърдя дълго. Създават предпоставка за страхотни мързеливи уикенди на дивана с горещ чай! Тези дни за отрицателно време изгледах "Емили в Париж". Голямата вълна от инфлуенсърско влнение покрай него щеше да ме откаже да го гледам, но се радвам, че не се вързах - сериалчето е много весело, динамично и неангажиращо, препоръчвам! Малко по-deep и уж сложен е Ratched, има духа на American horror story и абсолютно го обичам!
    А пък сега гледам Alguien tiene que morir с участието на Естер Експозито, която знаеш от Élite. Само три епизода е, изглежда, но се очертава интересен. Не мога да изкажа кой знае какво мнение, понеже съм едва на първия епизод.
    И трите сериала са на Нетфликс, между другото. Станала съм ходеща реклама на тая платформа... :D
    Поздрави, прекрасна, поредна интересна публикация от теб! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Едно от обещанията ми тази година е да си пусна Нетфликс. Ще погледна всичко, което си ми написала, на Емили в Париж съм хвърлила оченце!
      Пращам ти любов и много ми хареса твоята публикация, перфектно описание на прекрасно лято! ❤️
      П.п. Дано Бьорнстад ти хареса!

      Изтриване