понеделник, 26 октомври 2020 г.

“Ярко пламтим” – Кристен Уайт // Мини Ревю


Здравейте. Как сте?

Честит празник на всички именници! Бъдете здрави!

Днес искам да ви разкажа, колко много ми хареса последната книга от трилогията на Кристен Уайт – Ярко пламтим. Тук можете да прочетете ревюто ми на книга първа. За втората не съм писала, но определено там следях борбата на Раду и неговите глави ми бяха по-интересни.

Прочетох третата книга за два дни. Беше ми изключително интересна! Финалната среща на триото си заслужаваше.

Лада, определено се доказа като безстрашна героиня, готова на всичко за това да бъде добър владетел.

Мехмед успя да възроди столицата на империята и се изправи срещу най-любимия си човек.

Раду опредено се разкъсваше, но успя да се събере, около хората, които обича и да остане верен на принципите си -, че никоя земя не струва, ако любимите ти хора не са до теб.

Финалът опредено ми хареса и съм много щастлива, че събитията се развиха по този начин.

Кристен Уайт се е справила страхотно и съм наистина щастлива, че прочетох тази поредица, която цялостно бих оценила с 4.5/5 звезди.

 

- Да, но ти ще му разбиеш сърцето дори без ръце.

- Никога не съм му искала сърцето.

Лучиана я среса и прокара ръка през косата и.

- Такава е работата със сърцата. Човек не чака някой да му поиска сърцето. Подава го и се надява да бъде прието.

 

До скоро! 


          П.п. Кориците са невереятни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар