събота, 3 октомври 2020 г.

Септември ^^


Здравейте! Как сте?

Аз съм добре и съм тук, за да ви разкажа как премина моят септември. Замислих се, че остават по-малко от три месеца до идването на новата година, а тази бих я нарекла пречистваща. Въпреки всичко не мога да кажа, че 2020 не ми е донесла хубави моменти, даже напротив.

Месецът започна интензивно с изпращането на любими хора на далечни места, към нови приключения. И смятам, че теорията ми, че който иска да комуникира ще намери начин, се оказа напълно вярна.

В момента, когато си мислех, че групата ми ще се разпадне и света ще свърши – се запознах с много нови хора, с които имаме сходни интереси. Започнах семинар по емоционална интелигентност, който смятам ми е доста полезен и най-важното ми харесва доста. Имах и все още имам вълнения в личен план, ясно е, че хубавото предстои. И ще се опитам да не премислям нещата толкова много, но както ми каза любим човек, емоционалността идва от зодията.

Третата година в университета също е много интересна. Този семестър ще бъде труден, защото тепърва навлизаме в специалността, но ще бъде и подготовка за следващия. Имам бизнес английски, който ми е може би любимия предмет до тук, предстоят ми две курсови работи и да се сблъскам с цяла нова програма.

Септември отлично си знае ролята. Интензивност, която на моменти ми липсваше през лятото. Донесе ми много усмивка, няколко големи разочарования, но всичко това е в реда на нещата.

През октомври си пожелавам повече усмивки и някое друго пламъче, където и когато трябва.

Бъдете здрави, приятели!

И до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар