събота, 31 октомври 2020 г.

Относно приятелството

Здравейте! Нарисувах това преди седмица и не мислех, че ще ми влезе в употреба.
Вчера имах разговор, който ме изкара извън нерви. Темата беше за приятелството между момче и момиче.
Абсолютно не толерирам това да се съди човек по раса, пол, сексуална ориентация или каквото и да е било. Единствено по постъпки, и то, ако си бил в чуждите обувки.
Не мисля, че това, че си различен по някакъв начин те прави второ качество човек. Напротив. Ти си имаш качествата и си също толкова пълноценен, като приятел.
Съжалявам единствено, че не го казах вчера, когато трябваше, и все пак можеш да избухна по грозен начин, защото определено бях афектирана емоционално.
И още нещо, когато аз съм приятел, се държа еднакво с всеки приятел, със същото уважение, готовност да изслушам и помогна и съм еднакво добра. Това е. Не играйте роли. Маските винаги падат.

Честит Хелоуин!
До скоро! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар