петък, 16 юли 2021 г.

IWBYS by Måneskin // съвсем човешки бунт

 

Здравейте! Как сте?

Днес ще ви говоря за така дългоочакваното видео на Maneskin към I Wanna be your slave, която на първо слушане е най-провокативната песен от третия им албум.

В екстаз бяхме при всеки излязъл кадър с надпис soon. И вчера, най-сетне излезе клипа, който аз лично гледах петнадесет минути след излизането му. Общо три пъти съм го гледала дотук и определено летвата е достигната, даже е прескочена.

Определено крещи виж ме. И това си е и посланието на песента като цяло, защото, кажете ми кой не иска да бъде чут в този пъстър, шумен и прекрасен свят?

Има си сексуалната нотка, също и онези кадри, в които изпадаш в екстаз и усещам тръпка, в цялото тяло. Има и любов във всичките и форми, което е абсолютно прекрасно! Силни кадри, леко гнусни такива, секси (например, когато Дамиано гледа Вик и пее baby или, когато се целува с Етан), абе като цяло един много силен фрагмент от този албум.

Много актуален и опредено не очаквах нещо по-малко от любимците ми! ♥

Ciao, amici, ще залягам пред Нетфликс!

П.п. Коя ви им любимата песен?

Няма коментари:

Публикуване на коментар