понеделник, 17 декември 2018 г.

Равносметка за 2018 // Blogmas ден 13-16



Здравейте!
Как сте?
Не съм приключила с Blogmas! Имах проблем със сайта, а и нямах толкова какво да кажа. Смених няколко емоционални състояния и осъзнах някои неща. Време е за равносметка за изминалата година!

1.Завърших средното си образование, кандидатствах и започнах да уча в университет! В това отношение годината си беше предизвикателство! Но успешно. Доволна съм от резултатите ми и нямам търпение за първата сесия!


2. Имах своя бал. Беше хубав момент, награда за 12-те години труд в училище. Семейното събиране беше по-хубавата част! Иначе на бала се чувствах почти принцеса!

3. Запознах се с доста хора. Част от тях се превърнаха в мои приятели^^!

4. Влюбих се! И беше красиво! Розови очила, подскачане, безсънни нощи, сълзи…


5. Изкарах 2 курса по английски, които ми помогнаха и ще ми помагат занапред.

Ами май е това.
Определено щура година, която още не е завършила!

Как прекарахте 2018? Може да ми напишете в коментарите или на лично съобщение!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар