неделя, 13 януари 2019 г.

Как да оцелееш след нощ като тази ~Criśtä



Знаете за какво говоря. За онези нощи, когато правим неща, от които ни е срам, страх ири ни влудяват. Може ли да мина на ти? Благодаря! Имала съм не една и две. С Рик Марли, ходим от пет месеца. Май гледахме някакъв филм. Не помня. Въпреки, че беше скоро. Като се замисля, твърде скоро. Не бяхме пили. Тогава го обичах. Гушкахме се, натискахме се. Играхме. С Мон Васкез беше различно. Бяхме пушили трева. Попринцип цигарения дим не ми понася. Спряха ми стипендията. Защото системата е тъпа. Крещях и рисувах със спрей. На сутринта ръцете ми бяха изцапани с червено. Важното в такива моменти е да си намериш нещо, в което да вярваш. Аз например вярвам в почистващият ми серум за лице. Подари ми го приятелка. Помага... или поне така си мисля. Често съм буря, разбираш ли? Фуча, вилнея, ревя. Ама и се боря. А след онази вечер с брат ми на пакрива? Повръщах 17 часа. Да, седемнадесет. И ми беше лошо в следващите два дни. Не смятам да ти казвам защо, не е важно. Важното е, че като се прибрах при нашите си измих ръцете и зъбите. После си взех дълъг душ, смених си чаршафите и пижамата и спах много дълго.
Та накратко, ето ти списък с неща, които да имаш, като идеи след онези нощи:
1. Вярвай в нещо, било то крем, марка бонбони или човек.
2. Душ. Може и вана. После сън.
3. Заеми си ума с нещо. Учене, четене, музика...
4. Обърни внимание на близките ти хора.

Криста


 Credit art


Няма коментари:

Публикуване на коментар