събота, 5 януари 2019 г.

“Зверобой” - Красимир Симеонов // Ревю



Честита нова година! Бъдете здрави и щастливи! :)


Прочетох Зверобой още през септември, но едва сега се реших да пиша. Събрах любимите си стихотворения и ще ги видите по-долу в поста.


Това е една от онези книги, които просто искаш да имаш. Разлистваш я в книжарницата и се влюбваш в написаното. В едно или в две стихотворения и я купуваш, макар че не си сигурен/сигурен как ще се разбирате.


Тя те удря в сърцето. Защото е пълна с истини. На средата започваш да се чудиш дали ти харесва или я мразиш. Обичаш простите думи. И римата. О, римата е важна.


Не всичко е в рима. Има и къси стихове. Такива за умиращото дете. За планина и надежда. За славей и раздяла. За всекиго по нещо.


И накрая те е оглозгала. Показала ти е реалността. И магичното. Опиат. Зверобой от Красимир Симеонов е Поезия за душата. П-то не случайно е главно. ;)

Прочете и усетете!

Момчето-звяр броди сред нас. По-добро от някои. Спасител…


До скоро!


2 коментара:

  1. Благодаря за добрите думи. Приятно ми е да се запознаем - аз съм Красимир, авторът.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Чак сега виждам коментара, съжалявам че ви отговарям късно. Сгряхте ми сърцето с тези думи! Благодаря ви!
      Приятно ми е, Величка, авторката на това ревю.

      Изтриване