сряда, 24 октомври 2018 г.

Мотивация и вдъхновение - Есен 2018 + life update :)


Здравейте!
Как сте?


Навън си е истинска есен, вече!
Код оранжев, вятър и дъжд.

Настроението ми варира между “Искам да си остана в леглото цял ден и да чета книги (притежавам цяла купчинка, която незнайно защо не спира да нараства!)” и “Искам да си направя хербарий, да пия топъл чай с поне две приятелки и да отида на онзи филм с любимата ми актриса!”

Става дума за този филм:


Истината, обаче включва:
Университет – търчене сутрин от спирката до сградата, после стълби нагоре към упражнението, надолу към лекцията, да не споменавам и стълбите пред стола! И опашката.
Семейство, гадже и приятели, с които се опитвам да съм максимално, което ми се получава доста трудно… НЕ СЕ ОПЛАКВАМ! Радвам се, просто доста динамично ми се получава на моменти.

О, има и спадове - любимите ми Vans-ове се скъсаха, гаджето е болно (оздравявай бързо, babe<3), а времето навън е есенно.
И не ми стига, понякога.

Всъщност истината е, че може би не го разпределям по правилният начин. Но правилен начин, всъщност няма!
Защото времето си е наше и ние си решаваме, как да го оползотворим! ^_^




Ето например в Go Guide можете да намерите различни съвети, забавни статии и вдъхновение! (Редовно чета в претъпканият автобус).
Или пък да разгледате блогът на Ева, който няма да се уморя да препоръчвам! <3 (Ох, Рим! *_*)

Също така, още няколко неща, които искам да кажа на няколко прекрасни момичета:
♥Теди, съгласна съм с тази твоя публикация в блога ти! Прави това, което те прави щастлива и пиши за тези неща. Чети, когато книгата те дръпне. Знаеш това чувство! <3 Все пак всичко това е за лично щастие!
Мари, честита годишнина, прекрасна! <3 Обожавам да чета постовете ти в Инстаграм и тези в блога! Вдъхновяваш ме и ми носиш много положителни чувства! Знам, чe двете с Руми ще имате бал и завършване! Успех, красавици!
Ел, не мога да мина и без теб! Късмет, душа! Почвам Илумине, скоро!

За сега това е от мен, горда студентка и щастливо влюбена блогърка!
До скоро!

П.п. Вдъхнових се от Жозефин от СКАМ, за тази моя публикация! *_* <3





Няма коментари:

Публикуване на коментар