неделя, 23 септември 2018 г.

Summer AniFest 2018 - Varna ^^


Здравейте! Как сте?
Преди малко повече от месец посетих събитие посветено на Аниме културата и беше наистина страхотно! А, именно AniFest, който се провежда във Варна всяка зима и лято вече доста години. 


Ето ме и мен, гордо сложила ушите (Благодаря, Маго! <3), обиколила половината щандове и на най-любимото ми място в прегръдката на любимият човек!



Част от компанията! (Така и не успяхме да се съберем всички за обща снимка, но уви gaming зоната зовеше част от нашите момчета.:) Но, пък по-шопинг настроените сме тук. 



Влюбих се в тези сладурски значки! А, чаят с балончета беше много вкусен. (Пила съм такъв веднъж в Лондон).



Снимка с любимият ми cosplayer! Маги! <3



Човечето без, което нямаше да отида! <3 



Не е, като да не съм очаквала да има cosplay на Yuri on Ice! Мисля, че уплаших момичето крещейки/молейки я за снимка! Обичам Юри (П.), какво да се прави... хд



Амброзията сигурно има вкус на суши! Тук съм в Рая! 



Да бъда част от Малките титани! Мечта! 
(Макар че харесвам Starfire повече... :)



Още красоти, които си купих! ^.^


В заключение мога само да кажа, че нямам търпение за Зимният Анифест! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар