сряда, 5 септември 2018 г.

Отчет - Цветно книжно предизвикателство! :)




Здравейте!
Как сте?
Надявам се, че сте си прекарали хубаво на морето или в планината!

Та, вече сме Септември.
Август отлетя – маха ни с последният залез, стискащ плажната кърпа в едната ръка и с евтините слънчеви очила, едвам закрепени в чорлавата му, още влажна коса.


И противно на миналата година, когато август ми беше един от най-силните месеци с 12 поста, то тази година успях да напиша едва наполовина.


Мислите ми бяха страшно разпилени, ту бях безумно щастлива, ту ужасно тъжна. Но всичко с причина. (Любов^^)

Започнах Цветното книжно предизвикателство на Кали и Ваня (Благодаря ви, момичета!) с голям хъс. Казах си 5 книги, колко му е. Еми, някъде по средата на месеца осъзнах че няма да се справя по исканият начин. И съответно имах промяна в списъка. Но какво все пак прочетох:

1. “Огледалце, огледалце” от Кара Делевин и Роуъл Колман.


Прочетох я за броени часове! Интригуваща и доста силна! През човешкото огледалото хората могат да се пречупят доста. Не всичко е черно и бяло. Понякога има и дъга. 


2. “Изгубени звезди” от Клаудия Грей


Винаги е прекрасно да се гмурнеш в онази далечна Галактика и да се запознаеш с нови герои. Тук имахме двама адски силни представители на Империята, които са и отлични пилоти! Гарантирам шеметно приключение в период от 20 години!


3. “Мляко и мед” от Рупи Кеур



Обичам тази малка книжка! Появи се в точният момент, когато бях broken отхвърлена. И ми помогна да се усмихна.


4. “Graffiti Moon” от Кат Кроули


Бягство из летните нощи в Австралия. Носете си спрей!


5. “Тъмното пророчество” от Рик Риърдън


Прочетох я наполовина (до края на месеца). Ами чичо Рик, не мога да повярвам, че се приближавам до онзи момент в книга номер три!!! Иначе, харесвам Аполон!


6. "Двор от скреж и звездна светлина” от Сара Дж. Маас
Само започнах тази красота, подарена ми от много скъп за мен човек! <3


Само започнах тази красота, подарена ми от много скъп за мен човек! <3 Te amo!

*А вие как се справихте с книжното предизвикателство?


Септември вече е разперил крилата си и лети към… университета, който започва на 19-ти! Вълнувам се!!

Обичам ви!
Усмивки и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар