петък, 14 септември 2018 г.

"Фенка" - Рейнбоу Роуъл // Ревю


Здравейте!
Как сте?

Септември е. скоро започвам училище университет. И времето вече не е толкова слънчево, което ме довежда към едни депресарски мисли…


Затова вчера хванах да препрочета “Фенка” от Рейнбоу Роуъл. Сладурска книжка, която ми беше любима в един период. Чела съм я няколко пъти и наистина ми помогна и този път.
Там се запознаваме с близначките Кат и Рен, вманиачени по фенската литература и Саймън Сноу. Момичетата започват първата си година в университета и бързо виждаме разликите между двете.


Рен е по-общителната, готова да купонясва и да изживее на максимум студентския си живот.
Кат е по-тихата, предпочита да стои и да пише своят световно известен фенфикшън Само напред, Саймън, който са започнали двете със сестра и. Целта и е да го завърши преди излизането на последната книга от поредицата.


Но, освен с новото място и факта, че Рен не иска да са съкрвартиратки, Кат ще се сблъска с още доста неща.
Рийгън, особнячката , с която живее Кат, пък се оказва готина и мила, (на моменти хд) и помага много.


И стигаме до Ливай. Ливай. Най-добрият приятел на Рийгън, адски мил и готин, винаги готов да помогне и да те накара да се усмихнеш. Сладурче! И работи в Старбъкс! ^^


Чувствам тази книга много близка, защото на мен самата също ми предстои да бъда студентка. И аз доста се притеснявам как ще се справя… може би най-вече как ще се ориентирам. Но стискал палци, че ще се справя!

Моят Ливай, вече е до мен и ме прави безумно щастлива всеки ден! <3

Предстои ми приключение, както и изпитания пред този блог, надявам се да се справя и да ме четете често!

В книгата на Роуъл много ми харесва и публикуваните глави, които са толкова сладки!

Препоръчвам ви Фенка, която ще ви запознае със симпатични герои и ще ви докара усмивки!

До скоро и carry on! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар