събота, 13 януари 2018 г.

Books I want to read in 2018! - Книжен дракон, прави списък...


Здравейте!

Това ще бъде един бърз пост с книгите, които се сещам в момента и искам да прочета през тази година.

Enjoy!


Iron Gold - Пиърс Браун
Още от както разбрах, че Утринна звезда не е последната книга за Севро и компания, чакам излизането на Желязно злато. Нямам търпение да разбера как ще се развият нещата с Дароу, след създаването на Соларната империя!
Излиза на 16 Януари в Щатите.



War Storm - Виктория Айвярд
За мен Кал се оказа големият предател в цялата история. Винаги съм симпатизирала на Мейвън, макар че нарани Мер. От друга страна по-големият принц на Норта, се доказа като умен и обичащ човек.... ама след финала на Кралска клетка, не го харесвам! Изцяло..
Намам идея как ще се справя Мер, но не и завиждам!
Излиза през февруари в Сащ и се надявам, че до лятото ще види бял свят и на български език!



Колко много съм слушала за книгите на Сара Дж. Маас! И не съм чела нищо от нея! Смятам да поправя тази грешка. Нямам идея кой точно е Рисанд, ама май ще се влюбвам... :D



Иска ми се да прочета повече класики. На Ремарк му се каня от лятото, но ел. книгата ми блокира и не можах да започна негова книга, тогава. Сега имам нов шанс.



Перлата в короната се оказват книгите на Цвети Владимирова, за които научих от Алекс и Райс. Намам търпение да започна това приключение!



А вие кои книги искате да прочетете през 2018г.?

Няма коментари:

Публикуване на коментар