сряда, 10 януари 2018 г.

Книжни кошмари!


Всеки читател ги има.


Да ви се намокрят книгите!
Точно това ми се случи днес! Цветето прокапало (за втори път за две седмици) и намокрило три мои книги – едната, която съм взела от библиотеката, другата ми е скъп спомен, а третата ми е подарък за Коледа и още не съм я започнала дори! Кошмар!
Дано парното направи чудеса!

Да изгубите книга.
Слава богу, все още не ми се е случвало да си забравя книгата под чина, но пък съм заемала книги на приятели и после съм забравяла за тях. Неприятно е, като се замислиш на кого си дал книгата  и да не можеш да си отговориш.

Да ви върнат книгата мръсна.
Мда. Веднъж бях дала една книга на някой. И после си я получих в ужасен вид. Имаше трохи, беше измачкана и повече приличаше на баница. Познайте какво: не съм давала книги на този човек повече.

Да си видите книгата измачкана.
Едно същество любимо, ми прави книгите на нищо, но все пак се надявам да му запаля любовта към четенето!

Предизвиквам Eлена, Руми, Ева и Теди да направят подобен пост, ако желаят.


Лек и усмихнат ден! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар