вторник, 25 април 2017 г.

Сутрешна закуска


Еarly Breakfast


Здравейте!
Ако ви се случва да имате ограничено време всяка сутрин и да трябва да измислите какво да хапнете, макар че в този момент не ви се яде абсолютно нищо, добре дошли в моя свят!
Първата смяна си има своите плюсове и минуси.
Един от минусите е ранното ставане и най-вече закуската. Аз обикновено разполагам с десет минути в които да си сътворя закуска и да я унищожа, преди да тръгна на училище. И тъй като ми става лошо, когато пътувам без да съм хапнала, за мен закуската сутрин е задължителна.
Ще ви разкажа, какво закусвам аз.

1.      Кисело мляко.

Това е храната, която мога да ям почти винаги. В България сме късметлии, понеже имаме истинско кисело мляко, докато западняците имат така наречения йогурт, което не е същото.
Та хапвам кисело мляко в комбинация с разнообразни неща, като бисквити, плодове или мюсли.

2.      Плодове

Има дни в които не ми се яде абсолютно нищо. Тогава просто си хапвам някой плод, колкото да не е без хич. Пък и по-добре плод, отколкото тестена закуска. По-вкусно и по-полезно. Това важи и за зеленчуците.

3.      Сандвич

Разполагам със страхотен тостер за филийки, който обаче рядко ползвам. (от чист мързел) Сутрин обичам да си похапвам филийка намазана с нещо – масло, пастет. сметана или козунак.

Не съм любител на кафето, затова ако имам повече време си правя чай, или просто изпивам чаша сок или вода.

Хубавото на това да съм ученичка е, че имам голямо междучасие, което за да бъда честна ще кажа че ми е преди обедната закуска. (Благодаря Ви Мери и Пипин!) :D  Тогава пиците и закуските са на пиедестал!


Но важното е каквото и да ядем, да се чувстваме щастливи. Повярвайте ми гладно щастие няма!
(Като стана дума за пици, вчера моето любимо ютюб духче каспар имаше рожден ден! Happy B-day, Caspy!
Линк към канала му: https://www.youtube.com/user/dicasp ).

Надявам се да съм Ви помогнала!
Ще се радвам да споделите какво хапвате вие рано сутрин!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар