четвъртък, 25 април 2024 г.

“Имаго – Време за пеперуди” от Радостина А. Ангелова // Ревю

            Здравейте! Как сте? 

Днес ще ви разкажа за последната книга, книга която си купих. Спонтанно, както и най-добрите ми житейски решения! 

Привлече ме чудната корица, на която блести Барселона, в която посрещнах тазгодишния си рожден ден с любимите ми момичета! А, историята описва колкото герои, толкова и гледни точки, развивайки ги и водейки ги към общото цяло! Похватът на авторката ми е абсолютно любопитен и според мен топ попадение – истинско майсторство! 

“Имаго – Време за пеперуди” е книга за любов, приятелство и цялостно отношенията ни едни с други. През живописни пейзажи и битовизми, достигаме навътре в сърцата на нашите герои, които са от цял свят! Горим, горим се и мечтаем да полетим!

5/5 крайна оценка! Попадение!


Няма коментари:

Публикуване на коментар