четвъртък, 25 април 2024 г.

Априлско

             Здравейте! Как сте? 

Слушам любимият ми испанец, напоследък, обута с два различни, за сметка на това коледни чорапа и ще ви разкажа за всичко в главата ми.

Не че не ми се пише, ама балансът ми на възрастен не е лесен! (Справям се!) А, още повече ми се мърда. Някъде, където е непознато, толкова съм свикнала с познатото, а светът е огромен! През април пътувах до Латвия, Австрия, Румъния, Перу и още доста. Засега само мисловно, но кой знае…

Изхвърлих доста боклук, ненужни вещи, които само трупат прах. Изчистих душата си, след години, отровни мисли. Плаках и се смях, това е част от живота. 

Ако си някой, който слуша гласовите ми съобщения, ежедневно или ежеседмично, благодаря ти! Километрите са нищо!

Ако съм ти споделила за Блед и знаеш за нещата и хората, в които вярвам силно от близо година, отново благодаря и се радвам, че си тук!

Пях с глас, вървях крачки, танцувах и понякога губех на белот. 

Истината е, че имаме само сега… така че, поемете си въздух си давайте, накъдето сърцето ви зове!

До скоро!

.

.

.

.

.




Няма коментари:

Публикуване на коментар