четвъртък, 11 януари 2024 г.

2023 -> 2024

             Здравейте! Как сте?


Днес минавам, за да обобщя изминалата година, която беше абсолютно прекрасна!

Все още съм в заешката такава, което ме радва, но доста неща се случиха. Освен самостоятелност, преживях и някой друг трепет. Ах, Италия е прекрасна!

Успях да я посетя два пъти, видях любимите ми Монескин! Видях бестито ми в Румъния, където умрях от студ. В Сърбия аз си излях очите, заедно с дъждовното време, но пък това ми донесе възможност да пътувам до Нидерландия, където да видя Joker Out – новата ми любима група, които от май месец насам завладяха сърцето ми! 

Пътувах и не смятам да се спирам! Завърших и посрещнах новата година в Испания! Лятото имаше вкус на мента и ром с кола. Влюбих се, забавлявах се, работих, писах, мечтах, обичах, не падах духом. Пях любимите си песни, говорих на три езика, горях за всеки и всичко и намерих себе си! 

Благодарна съм на хората, с които се срещнах! Не тези, които с гордост наричам семейство, макар и не по кръв. И на истинското ми, разбира се! 

2024 година… ами ще продължавам да мечтая силно, да скачам в непознатото с усмивка! Защото: C'est la vie – its beautiful! 

До скоро!




Няма коментари:

Публикуване на коментар