неделя, 14 януари 2024 г.

Бьорн Расмусен – “Кожата е еластичната обвивка, обгърнала цялото тяло” // Ревю

        

         Здравейте! Как сте?

Аз съм вдъхновена. Избягвам да съдя книгата по обема и, но обожавам книги, които в малко на брой страници, казвам ужасно много. И вече съм на мнение, че единият час в библиотеката снощи, определено си заслужаваше, защото “Кожата е еластичната обвивка, обгърнала цялото тяло” просто си ме очакваше, там – между редовете.

Определено много интересна находка. В по-малко от сто страници, аз плаках няколко пъти, бях в екстаз, а също и отвратена. Защото това е роман за всичкото, през очите на един младеж. 

Предупреждавам, не е за всеки! Но понякога трябва да четем за блудството, самонараняването и любовта във всичките и форми и състояния! Защото, когато си млад, често се мразиш, дълбоко от тленната си обвивка до мислите си. О, мислите…

Бьорн, носещ името на автора преживява загуба, намира отговори, достига до катарзис, който почти го унищожава и създава тази разбъркана и пълна с думи, по-силна от всяко действие приказка, която май е съвсем реална! 



Оценявам я с 5/5, защото ме докосна дълбоко… не трябва ли да правят точно това книгите, които четем?
До скоро!

        П.п. Още едно мнение за книгата тук.


Няма коментари:

Публикуване на коментар