вторник, 19 февруари 2019 г.

7 Wonders - Където мечтите се сбъдват! // игри, книги, забавление; the best game cafe in Varna



Здравейте, надявам се да сте имали хубав вторник!
Този пост е много специален за мен, защото искам да ви споделя за едно от любимите ми места, а като се замисля и най-любимото ми тази година.

7 WONDERS e кафе за настолни игри, в което ще се влюбите от пръв поглед!


Намира се на улица Македония, в центъра на Варна.
Искам да ви запозная с мястото, което се простира на цели два етажа. Готиното е, че влизаш в частта с бара и симпатичното, книжно кътче и следва и подземен етаж, пълен с малки и големи маси, на които са се играли стотици игри, ронили са се сълзи, летял е смях и се е леела бира.
Мен ме открехна една колежка, (благодаря ти Ники)! Запознах се със страхотни хора, готови да се впуснат в ново приключение!


А Диди, прекрасницата, която държи кафето – толкова мила, отзивчива, с усмивка на лице, винаги готова да помогне и да обясни нова игра.
Защото изборът е безкраен! Има по мои скромни сметки над 100 игри, за малки и големи. Аз самата съм играла едва 5-6 и с удоволствие съм готова да опитвам нови. Има игри за всеки:


От класиките, като Не се сърди човече, Шах и табла, през любовта на учениците – Uno и Dixit, до стратегии, като Game of Thrones, Avalon, Catan, 7 Wonders, (на която е кръстено и кафето, създадено на 07.07.2017) и много-много други, които ни предстои да изиграем!


Но игри не се играят на сухо гърло. Освен топли напитки за студените дни, разбира се има и безалкохолни напитки и алкохолни за най-смелите!
В свят превзет от смартфоните и Интернет, ви предизвиквам да предложите на компанията, да грабнете семейството или гаджето и да прекарате уикенда в 7 Wonders!
А защо не още в петък?
(Тук е момента да споделя, че кафето почива в сряда, но пък уикенда, си е класика!)


Защото си заслужава и само за 3 лв. на човек, можете да изследвате други светове и да се забавлявате на макс.
Прекрасен следобед, преминаващ във вечер
Маси има за всички, столове също. Носете си доброто настроение, а ще си тръгнете с усмивка на лицето. И ще искате да се върнете отново!



7 Wonders – в Facebook и Instagram

Поздрави,
Вичи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар