неделя, 25 март 2018 г.

Завръщане + 20 книжни въпроса



Здравейте, завърнах се!
Кога публикувах за последно? Преди седмица или по-малко?
Почивка, не.
Март е странен месец. В началото една от мечтите ми се сбъдна, а именно гледах състезание по ски скокове на живо!  И беше магично! Все още не съм писала по тази тема, но ще го направя, скоро.

После и времето започна да се сменя – сняг, слънце, дъжд…
В училище стана натоварено, все пак завършвам след по-малко от 2 месеца.
Рокли, бал, проекти, университети… ИЗБОР!

Имам с букинстаграм. Който ми донесе колкото и положителни, толкова и отрицателни емоции… и се сринах. Не точно. Изпадах в дупка през няколко дни.

Имах и хубави емоции с някои хора (те си знаят!) и разбира се със семейството ми!

В книжно отношение направих 2 книжни размени, доволна съм. Прочетох няколко хубави истории (Сборище на сенки!!! – 5 причини ). Очаквам продължението на любимата ми книга и искрено благодаря на Руми за тези въпроси, на които предстои да отговоря. В точния момент! <3




20 КНИЖНИ ВЪПРОСА:

1. Колко книги според теб са прекалено много в една поредица?
10!

2. Как се чувстваш относно cliffhangers?
ШОК И УЖАС! Но, ги обичам! 

3. Твърди или меки корици?
Твърдите корици са по-красиви и по-тежки… хд! Меки!

4. Любима книга?
“Бьорнстад” на Фредрик Бакман

5. Най-малко любима книга?
Не се сещам в момента.

6. Любовни триъгълници, за или против?
За! Нека има драма!

Катнис-Пийта-Гейл
Мер-Кал-Мейвън

7. Най-скорошната книга, която просто не можа да завършиш?
“Залезът” от Джоузеф Хелър. Обичам “Параграф 22” с цялото си сърце, но не можах да се справя с продължението…
Но се радвам, че Йосарян си е същият добър и лоялен!

8. Книга, която четеш в момента?
Iron Gold by Pierce Brow. Обичам Лисандър!
Е, не колкото Севро!

9. Последната книга, която си препоръчал/а на някого?
Май беше историята за Ари и Данте.

10. Най-старата книга, която си чел/а ( по дата на публикуване )?
Ще се поровя някой път, обещавам.

11. Най-новата книга, която си чел/а ( по дата на публикуване )?
“Сборище на сенки” от В.Е. Шуаб.

12. Любим автор?
Бакман, Рута Сепетис, Рик Риърдън.

13. Купуване или заемане на книги?
И двете. Има книги, които просто знам, че искам да ги имам и си ги взимам. Няма как. :D

14. Книга, която ти не харесваш, но всички други я обожават?
Milk and Honey.

15. Книгоразделители или dog-ears ( прегъването на някой от ъглите на страниците )?
Книгоразделители. Имам си цяла колекция, макар и да не ги използвам много.. помня си номера на страницата. 

16. Книга, която винаги можеш да препрочиташ?
Книгите на Юлка – историите на Тина, Ели, Макс и Кронос са ми толкова любими. Чакам пета!

17. Можеш ли да четеш докато слушаш музика?
Специализирала съм се да чета на шум. Класът ми е ужасно шумен.

18. Една гледна точка или много гледни точки?
Няколко. Историята е по-пълна.

19. Четеш ли дадена книга наведнъж или в рамките на няколко дни?
Зависи от времето, което имам и от това дали ми е интересна книгата.

20. Кого тагваш?
Ева, ако някога се навие да го направи ще се радвам! Успешен семестър, сладур!


Ами това е!
Приятна Неделя!

П.п. Благодаря на това красиво ангелче, че стъпи на подиума днес!



2 коментара:

  1. Ще го направя в момента, в който намеря малко повече свободно време! Благодаря за тага! В очакване на още много прекрасни постове съм!

    ОтговорИзтриване