сряда, 16 август 2017 г.

My Summer :) How's your?


ЕДНА ЛЯТНА НОЩ ЗАСПАХ, НАДЯВАЙКИ СЕ, ЧЕ СВЕТЪТ ще е различен, когато се събудя. На сутринта, когато отворих очи, той си беше същият.                                                                     – Ари Мендоса

Аристотел и Данте откриват тайните на Вселената от Бенджамил Алире Саенц




Как е лятото ми?
Моето лято е цветно, шумно и пълно с емоции!

На моменти горещо, на моменти вали дъжд. Времето се мени, също както и чувствата ми. Казах “сбогом” на някои хора и “здравей” на други. Дали съжалявам? Може би мъничко. Те губят. Повече от мен.

Лятото ми е пълно с музика. Различна. Тъжна и тиха, през тъмните нощи, когато се чувствам самотна и жива и силна през онези вечери, които не съм планирала изцяло.

Чета и живея на хиляди планети, из множество светове, събрани в книгите, които ухаят с най-прекрасното ухание на света!



Мечтая, мечтая и пак мечтая.
Понякога плача. От радост. От тъга.
Влюбвам се.

Творя. Рисувам и готвя. Бягам към залеза.
Сбъдвам мечтите си, стъпка по стъпка. Следвам множество летящи ангели! Подкрепям ги! И вярвам в тях! Те ме правят щастлива!



Не на последно място. Смея се! Живея за момента, с най-прекрасните хора!
(няма нужда от имена, една дума – СЕМЕЙСТВО!)
Пея и танцувам. Скачам. Високо!
Уча се!
Пиша.
Усмихвам се!



Така че, как е твоето лято?
So how is your summer?
¿Como es tu verano?
Hvordan er sommeren din?


П.п. Вдъхновение почерпих от тук: https://childofmercury.blogspot.bg/2017/08/so-hows-your-summer.html?m=1

Няма коментари:

Публикуване на коментар