събота, 26 август 2017 г.

Attention / размисли в летните нощи, когато се чувстваме сами /



Здравейте!
Всъщност този пост няма конкретна цел.
Може и да го пиша, защото публикацията ми за Ари и Данте, да събра 100 показвания, (което е важно за мен, благодаря ви! ❤).

Може и да е защото силно съм се запретеснила за съдбата на Севро ау Барса, понеже отворих на случайна страница "Утринна звезда", последната книга от поредицата и прочетох неща, за които не бях готова.

Или пък, защото лятото ми е към края си, а следва 12-ти клас.

Или, защото гледах някои от епизодшти на СКАМ, отново.

Или пък за внимание. Както пее Чарли в едно имената си песен: "You just want attention,
you don't want my heart
Maybe you just hate the thought of me"

Всеки се нуждае от внимание и грижи. Най-вече хората, които обичаме и ни обичат. За това обръщайте им внимание, докато са с вас!

Май това е, за сега!
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар