четвъртък, 27 юли 2017 г.

The Zombie Apocalypse Book Tag



Здравейте! Не съм изчезнала, все още!
Бях на почивка, но вече съм си у дома, готова за книжни приключения, защото от утре - 28 Юли до 6 Август ще има Алея на Книгата във Варна! Ура! 

Днес съм тук със един таг, който видях от Ева:
http://stormy-garden.blogspot.bg/2015/07/the-zombie-apocalypse-book-tag.html
и Гери: 
https://faithisnodoubt.blogspot.bg/2017/07/zombie-apocalypse-book-tag.html?m=1

Та правилата  са следните: 
Избирате си пет книги, всяка една от които отговаря на два последователни въпроса. Отваряте на произволна страница и първият герой, чието име прочетете, е отговорът на съответния въпрос. Това е, просто и ясно.


Първа книга: "Girl Online на турне с рокбожественярското момче"

1.Кой ще е първият човек, който ще умре? – Ноа.
Леле! Като се има в предвид, че и Пени е в отбора ми! Лошо.

2. Кой ще е героят, който ще спънеш, за да избягаш от зомбитата? - Пени.
Съжалявам! Адски много я харесвам, като героиня! Страшно много си приличаме и наистина ще ми е жал да я погубя…

Втора книга: Къде си Аляска

3. Кой е първият човек в отбора ти, който ще се превърне в зомби? – Майлс.
Без коментар.

4. Кой е героят, който спъва теб, за да избяга от зомбитата? – Полковника.
Мда, не го харесвах от самото начало, но пък в последствие си измених мнението, макар и не напълно.

Трета книга: "Погребани в небесата" – Препоръчвам!

5. Кой е идиота на отбора? –  Черинг.
Абсолютно не съм съгласна! Черинг е толкова смел и умен, човек на който се възхищавам!



6. Кой е мозъкът на отбора? – Ролф.
Ами незнам тук. Ролф ми е симпатичен, защото е норвежец. И ми стана наистина тъжно, когато загина… - повече за него: https://en.wikipedia.org/wiki/Rolf_Bae


Май Аз ще съм мозъкът на отбора.

Четвърта книга: "Аз съм пратеникът" – страхотна книга е!

7. Кой е лечителя на отбора? – Одри.
Съгласна съм. Одри е мила, вярвам ч ще се справи с тази задача.

8. Кой е експерта по оръжия? – Марв.
Леле мале! :D

Пета книга: "Бьорнстад" – любимата ми книга! Препоръчвам ви всичко на Фредрик Бакман!
Ревюто ми: https://vichismagicplaceinthebigamazingworld.blogspot.bg/2017/07/blog-post_14.html

9. Кой е отборният боец? -  Бени.
О, да! Обичам това момче!

10. Кой е капитана на отбора? -  Мира.

Мира е прекрасна майка! Смятам че е изключително подходяща за тази роля!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар