неделя, 11 февруари 2024 г.

Санремо е приказка, а италианците са луди, по свое му!

         

            Здравейте! Как сте?

Снощи беше избрана песента, която ще представя Италия на Евровизия през тази година след пет вечери в Санремо. Моя милост следи с интерес цялото издание на конкурса, защото една от любимите ми групи се включи с участие! 

Трудна работа си беше. Още не е излязло пълното гласуване, но пък аз искам да ви споделя моя топ 5 на Сан Ремо 2024. Не съм критик, но си имам свой вкус! Та, нека да започваме:


5 – The Kolors - UN RAGAZZO UNA RAGAZZA

 16-то място в крайното класиране




Диско звучене, набива се още при първото слушане и носи настроение! Какво повече? 



4 – Fred De Palma - IL CIELO NON CI VUOLE

30-то място в крайното класиране




            Слушам Фред де Палма от години и много харесвам звученето на песента. Действа ми успокояващо! 


3 – Ghali - CASA MIA 

4-то място в крайното класиране



Силна песен, която ми хареса още с първото слушане! Влязла е в Суперфиналът от четвърто място и публиката и е дала същото място. Заслужено влиза и в моя топ 3. Ще ми е интересно да видя и вота на журито и пресата. 



2 – Mahmood - TUTA GOLD

6-то място в крайното класиране



        В началото, още преди да чуя песента си казах: Пак ли този синьор на Евровизия? Два пъти не му ли стигат? (Не, че не обожавам и двете му песни там!)

Песента му, обаче така се е загнездила в главата ми, че направо ахнах от изненада, когато видях, че не се е класирал за Суперфинала! Ама, казвам ви, пак ще се върти по радиата! 



1 – LA SAD - AUTODISTRUTTIVO

27-то място в крайното класиране



           Дали съм пристрастна? Ама, разбира се! 

           Честно, не знаех какво да очаквам от любимите ми пънк момчета, с цветни коси, които обикновено слушам или, когато ми е много хубаво… или, когато пропадам в емоции. И с усмивка мога да кажа, че обожавам песента им и посланието, което носи! 

Намери своето семейство! Не си сам! Говори! Преди да вземеш финалното решение, което да ти коства живота! 

В свят, където има много омраза, но Слава Богу още повече любов, бъдете добри, не съдете и помагайте!

Добра работа, момчета! Нямам търпение да ви чуя на живо!



Angelina Mango - La noia

Победител в Сан Ремо 2024 г.



Харесвам песента победител. Звучи добре, но по плашещото са 60% вот на публиката, отишли при песента, която остава втора в конкурса. Ще очаквам останалите гласове от журито и пресата и все пак с 40% общи гласове Анджелина ще представя Италия и аз и желая поне влизане в Топ 10!


Ciao!


Няма коментари:

Публикуване на коментар