неделя, 24 декември 2023 г.

Просто дишай! (not a recap) // Blogmas Day 5


English – swipe down

Здравейте! Как сте? 

Това НЕ е равносметка! Не бих посмяла да напиша такава, при положение че има още седем дни до края на годината. 

Ако днес не се бях настроила коледно и празнично, сигурно досега щях да съм преживяла поне четири нервни кризи. Само днес успях да разсипя сурови яйца из половината кухня, да изтърва още идин милион неща, които да доведат след себе си до още чистене, защото днес е ден за чистене, включително и каната, с която си филтрирам водата. В резултат, сега ще ходя да си купя минерална, ако магазините, изобщо работят.

Но мисълта ми е следната:

Въпросът е как приемаме нещата. Защото гадости се случват на всички ни и според мен ключа е в това да се стараем да сме позитивни и добри, въпреки всичко. Забравил си нещо? Не е фатално. Планираното ти пътуване претърпява катарзис? Напрягаш си сивото вещество и измисляш план Б. Може и план В – азбуката е дълга.

Също, още нещо важно. Разтварваш се емоционално! Дали ще ревеш, рисуваш, пишеш или просто гледаш глупави видеа, изкарай емоциите и освободи място за нови! 

Защото животът е непрестанна върволица от случки, които ни носят различна енергия!

Благодарна съм на близките ми хора, на приятелите ми и на непознатите, с които си разменяме усмивки. 

Весела Коледа! Прегръщам ви! 

И да знаете, просто Меркурий е ретрограден до края на годината. Нищо чак толкова страшно! 

До скоро! 



Hi! Merry Christmas! 

Sometimes shit happens… nope shit happens often. The thing is you laugh loudly, to make art and dance when you love the music! So now I am going to celebrate, hopefully drink a lot of wine and cheers for life – cause is wonderful! 

Feliz Navidad para todos ustedes!

Няма коментари:

Публикуване на коментар