сряда, 22 август 2018 г.

Life_update - Август



Здравейте!
Как сте?


Да книжен блогър съм! И пак изоставам с постовете… сефте! хд
Ами, какво да се оправдавам – един човек ❤ ми завъртя главата и блога пак остана назад.

На 40% съм. Две от пет книги.
Но, прочетох две други, не предвидени в него.

Та, Август.
MTV беше яко! (Едно гласче в главата ми ми казва, че миналата година ми хареса повече).
Това сме част от компанията! Хубави сме, нали? <3



*познайте кое дете съм аз, ха!*

Ооо, забравих! Имаме си Старбъкс във Варна! Горда съм, макар че не пия кафе. 

И мисълта ми тотално не върви. хд
Но пък вие може да прочетете това страхотно ревю, което Ел е написала и да се вдъхновите от Ева, както аз направих! <3

До скоро!
Бъдете с хора, които ви правят щастливи! <3

П.п. Август не е свършил, може пък да поствам по нещо всеки ден... кой знае?


*Просто Фейра и Рис за настроение!*

Няма коментари:

Публикуване на коментар