събота, 12 май 2018 г.

"Двор от рози и бодли"- герои и цитати // ACOTAR mania



Здравейте!
Как сте?

Прочетох и втория Двор на Сара Дж. Маас.
Полуумряла съм от емоции! Нямам търпение да прочета и третата. И това ще стане! Но първо успешна матура по БЕЛ!


Та имам още какво да кажа за първата книга.
Нека загреем с няколко цитата:

Гората се превърна в лабиринт от сняг и лед..

Някога мечтаех, дишах и мислех в цветове, светлини и форми.

 Опасна игра играе – каза Люсиен и преди да излезе добави –  Всички ние играем опасна игра.


Тамлин. Нямаше как да не се влюбя в този елф (русокос и зеленоок)! Макар и да се държеше дръпнато в началото, той показа, че истински обича Фейра. Проклятието можеше да бъде разрушено, но той въпреки това предпочете да я изпрати на безопасно място. И мълча стоически въпреки мъченията.
(Моментите, в които я защитаваше!!! Goals!)
Самата Фейра ми хареса като героиня още от самото начало. Смела и добра. Най-вече добра! И готова на всичко за любовта на живота си…



Люсиен не ми харесваше в началото. Но пък после ми стана симпатичен! Малкото лисиче с ужасно семейство!
Дано някой път успее да ги накара да страдат или да намери сили да им прости…
И дами и господа, Рисанд – Великият господар на двора на Нощта!
(Да, намразих го, когато накара Тамлин да коленичи пред него.)
И се изкефих страшно много, когато заложи за Фейра в първото и изпитание срещу Амаранта и оня червей!
Пък и и спаси живота! А онази яка татуировка-връзка! И аз искам!!!


А сега малко за двора на Пролетта.
Приказно местенце! Пълно с цветове и живот!
(Тамлин надари Фейра с елфическо зрение how cool!)
Мечтаната приказка. Могъщ любим, елф, макар и с маска…
Коне, градини, цветя, езерца!
Go Feyre!

Ами това е от мен! Очаквайте скоро ревю на ACOMAF.
И имам въпросче към вас: Кой е любимият ви герой от ACOTAR (от елфите) и защо?

Няма коментари:

Публикуване на коментар