вторник, 1 декември 2020 г.

Блогърска годишнина & Здравей, Декември! – Blogmas ден 1


Здравейте! Честит декември! Честит първи сняг!
Как сте? Надявам се да сте добре и коледния дух да чука по стъклата на прозорците ви! Аз съм супер вдъхновена и искам да ви кажа толкова много неща!

Започвам с Блогмас, така че ще бъда много активна тук в блога! Ще участва за трета, поредна година, така че имам тренинг!
Декември за мен започна със прехвърчащи снежинки, събиране с приятели и дълъг сън под юргана. Определено ароматът на мандарини е прекрасен. С вятъра, който духа в различни посоки, опредено не се разбираме много и е време да извадя най-дебелите пуловери. Направих си разходка из квартала и се прибрах вкъщи.

Тази година имам два коледни календара – един от мама, с шоколадчета и този на DM с чайовете. Определено ми харесва много и вече пия втора чаша чай. Смятам да украся утре и също ми се готви нещо коледно.

Днес е първи декември и освен, че поставям началото на Блогмас, датата си е специална за мен, защото е и рождения ден на моя блог! Преди четири години написах първата си статия, свързана със ски скоковете и оттам следват още 300 и няколко, като съм горда с всяка една от тях!

Благодарна съм на всички, които четете моите постове, споделяте емоции, мисли и коментари!

Благодарна съм на приятелите, които са ме вдъхновявали през годините и продължават да ми удрят по рамо всеки път, когато зацикля!

Благодарна съм на семейството ми, защото запалиха любовта ми към литературата и винаги ме подкрепят!

Блогът е моето кътче, където разпръсквам магия чрез думи и предизвиквам усмивки. Щастлива съм. Едно голямо

 

Благодаря!

И до скоро!

2 коментара:

  1. Нека и тук да ти пожелая още много, много години и емоции в прекрасното ти интернетско кътче! Стига да ти носи шастие, то значи правиш нещата както трябва! Обичам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз теб! Да ти се връщат пожеланията, слънце!❤️

      Изтриване