понеделник, 28 декември 2020 г.

Любими албуми за 2020г.

 

Здравейте! Днес ще си говорим за музика! Нещото, което освен прегръдките ме спаси и ми помогна да избутам тази година! Като човек изслушал максимум 10 албума през живота си, направо поставих рекорд! Освен, че се наслаждавах на песните без клип, успях да си задълбоча връзката с любимите ми изпълнители. Нека сега ви разкажа за Албумите на 2020 за мен!

Започваме с Calm на 5 Seconds of Summer, който излезе тъкмо в началото на пандемията в БГ. Бях на вълна Youngblood, предишния албум на любимите ми австралийци, за който ще ви разкажа повече някой друг път, но го обожавам!  В Calm всяка песен има различно звучене, но носят общата нотка на надеждата. Не съм на 100% сигурна дали, но по памет Easier беше първата песен, която чух. И я въртях доста пъти. Последва Teeth, която ми е абсолютно любима и си мисля, че определено би била лицето на албума. Толкова много емоция, вложена в нея. Но пък кулминацията определено би била Old Me, която пък ни казва, че промяната е необходима и все пак е важно да помним откъде сме тръгнали и всяко камъче, което сме носили, прескачали или заобикаляли по пътя.

Shout out to the old me

And everything he showed me

Glad you didn't listen when the world was trying to slow me

Lover of Mine е балада, която обичам, а Thin White Lies ни казва, че се случват различни неща, обаче трябва да гледаме напред. Лъжите са лъжи, ама и хората сме си хора. Red Desert пък ни пренася на друго ниво, някъде далеч, далеч.

Calm е прекрасен и единственото по-хубаво нещо от това да го слушаме на слушалки из града, е това да го чуем на живо. Стискайте палци!


Годината си вървеше странно, но когато барабанистът на 5SOS, Аштън Ървин пусна свой албум, бях пред нервна криза, мислейки си, че любимата ми група се разделя! Нищо подобно, просто Аш ни зарадва и си изля душата в Superbloom! Сингалът Sminny Skinny ни каза да спрем да мислим за чуждото мнение, за това как изглеждаме, защото за съжаление в 21-ви век, за доста хора това е приоритет, пред това какво имаш горе. Greyhound ми е може би любимата песен в албума, толкова различна, прочувствена, надъхваща. Като живота. Sunshine също ми харесва, някак си традиционна и много мелодична.

Друга група, която ме вдъхновява от години е Little Mix. Новината, че Джеси напуска не ме зарадва, но цялата подкрепа, с която я дариха беше прекрасно! Confetti е всичко! Буквално е толкова красив, носи празничен привкус и толкова много позитивизъм! Съответно и едноименното парче, което въртях постоянно, носи едно такова чувство на увереност и смелост. Някак си, ти казва ти значиш. Sweet Melody е за любовта, Holiday е за постигнатите успехи, а Happiness за пътя към щастието. My Love Won’t Let You Down е за хората , към които си отдаден и даваш всичко за тях! Въпреки, че понякога те нараняват. Преглъщаш, усмихваш се и продължаваш да ги обичаш.

2020 определено е странна година, но щом Шон Мендес пусна албум, успешно се трансформира в не-толкова-гадна-даже-поносима. Wonder, един от двата сингли, както е и името на албума ни показа, че чудеса има просто трябва да не спираме да ги търсим.

            Higher ми е любима, заради ритъма и текста!

New York in the summertime

Get close with a bottle of wine

Last year was a broken heart

Last year was a broken heart

Last year was a broken heart

Damn, flip it around, what a beautiful start

            Teach Me How To Love пък е абсолютно писана за всеки, чието сърце е било разбито и трябва отново да стъпи на земята, за да може отново да полети после. В Piece Of You се припознавам, защото знам, какво е да търсиш внимание от някого, който ти дава фалшиви надежди. Получаваш малко парченце и продължаваш да вярваш, че ще бъде твой. Monster, вторият сингъл в колаборация с Джъстин Бийбър допълва успешно този наистина огромен албум, който обичам с цялата си душа!

Успях почти да забравя Майли Сайръс с нейния Plastic Hearts, който обожавам от първата до последната нота. Освен невероятният и глас, енергията, която носи е толкова голяма.  Песента, на която е кръстена ми е любима, заедно с Prisoner (в компанията на Дуа Липа) и Midnight Sun.

Cherry Blossom на The Vamps и Folklore на Тейлър Суифт, също допълват класацията.

Откъм албуми мисля, че това са основните претенденти.

Не мога и да не спомена Trauma на I Prevail, който е излязъл през март 2019, но аз го открих този февруари. Тежък, но докосващ. И Vinyl #1 на Zivert, с който заобичах руския отново. 

А вие, кои албуми изслушахте по време на тази ситуация? Кои ви докоснаха сърцето?

Ще се радвам да ми кажете, в коментар или на лично съобщение!
До скоро!

Благодаря, че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар