неделя, 27 декември 2020 г.

FLAMBOX // December_Winter_Christmas edition


Здравейте! Как сте?

Искам да ви разкажа за Flambox, която пристигна преди две седмици. Това е втората тяхна кутия, която си поръчвам и я обожавам. Единственето, което знаех беше, че ще бъде двойна кутия – т.е. с две книги.

Първото нещо бяха две прекрасни коледни картички, като едната беше листа с описанието на артикулите, който умишлено не прочетох.

Двете свещи – Коледа е… време да наваксам с четенето (О, да!) и Пухкави чорапи и горещ шоколад (обожавам аромата!) за настроение, заедно с красивата подложка за чаша – дървена и играчката с Дядо Коледа who is rocking – отново дървена, а аз обожавам дървени неща!

Story time – преди време спечелих трето място в един конкурс за писане и наградата ми беше снежно кълбо, което братчето ми строши на петата секунда след като му го дадох. Та Фламингото ми донесе ново – по-голямо!

Следват двата ми любими артикули – настолен календар с цитати и този ужасно сладък книгоразделител, който е толкова-Мен!

Да видя третата книга на Артемис Букс, на която бях хвърлила око, беше много приятнна изненада, а също и новата книга на Колийн Хувър, която също ми се четеше!

Благодаря на екипа на Четящото Фламинго, наистина са се постарали страшно много и ме направиха много щастлива! ♥

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар