сряда, 30 декември 2020 г.

Равносметка

 

Здравейте! Как сте?

Време е да си поговорим за отминаващата година. Ако трябва да си отговоря на въпроса, определено съм изтощена. Емоционално най-вече. От очакванията и от реалността. 2020-та беше толкова различна! Никой от нас не беше преживявал световна пандемия. Всичко беше в книгите и филмите. Обаче се случи и все още се лекуваме. Надявам се до лятото на следващата година тази ситуация да бъде само спомен.

Имах ужасни моменти, когато съм ревала с часове и само музиката и приятелите са ме спасявали. Благодаря на Рали, че винаги е тук за мен. На Мила, Анджи, Или, Ева, Лия, Галя, Деси, Дени, Яна за всички съвети, които ми дадоха, за всяка утешителна дума, разсейване, шега, разходка и цялата обич, с която ме даряват! На любимите ми седем плюс 1-2, с които съм си себе си на 101%, за прегръдките и цялата вълна от щастие, която изпитвам, когато съм с тях! (Те си знаят, кои са!) На Лори и Вери, които ме изслушваха, в най-лошите ми моменти и бяха с мен в най-добрите! На семейството ми, че са с мен!

През тази година планувах и плановете се разваляха със страшна скорост. Добре, че съм мечтател и знам, че винаги има звезди, дори и небето да е пълно с облаци.

Сривах се, ставах, падах отново. Зарязах мечта, нещо за което се борех, разделих се с хора, срещнах нови. Учих, от учебниците, от ситуациите. 

Писах. Това е нещото, което ме прави истински щастлива и цяла. Не знам дали ще успея да си подобря рекорда от 2017, за брой публикации, при положение, че януари не съм написала и думичка. Сега, като се замисля, ако знаех, че светът ще се обърне с краката надолу, щях да съм много по-смела и да съм пътувала малко повече. Това е нещото, което ми липсва до кости.

Не съм човек, който ще влезе без новогодишни обещания, но този път не искам да ги наричам по този начин. Нека бъдат цели.

 

БЪДИ ЩАСТЛИВА! Всичко друго е без значение!

Работи за мечтите си! Този Лазурен бряг няма да дойде сам при теб.

Разбий на тази сесия! И на следващата!

Ти значиш! (Просто ти го напомням! ;)

Емоцията ти е супер сила! Не го забравяй! Лети!

 

До скоро, приятели!
Благодаря, че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар