четвъртък, 3 декември 2020 г.

Честност и Воля – Blogmas ден 3

 

Здравейте. Как сте?

Аз съм добре готова за полуфиналите в Игри на Волята. Именно това ще е първото нещо за което ще си говорим днес. Кой е вашият фаворит?

Любо си ми беше любимец още от самото начало заедно с Катя. И двамата ме спечелиха със своята честност и доброта. Приеха загубите с усмивка. Яд ме е, че Любо отпадна в капитанска битка, но какво да се прави…

Джери и Ваня бяха другите момичета които подкрепях. Малката заслужаваше финал. Във вчерашният епизод впечатление ми направи постъпката на Вайс, именно да даде точката в прекия им сблъсък и да запази Джери. Много мъжка и достойна постъпка.

Ваня със своята откровеност също ми харесва и честно казано ще и стискам палци и искам тя да победи. Йо е ревла като мен, хах, но си ми допадаше на моменти. Така че, давайте момичета!

Друго нещо от днес, даже две, доказващи че денят минава под знака на различни събития не винаги добри – правих контролно което качих в университетската платформа. Обаче се оказа че тя не отчита написаното та трябваше да го качвам наново и стреса беше на много високо ниво. Понякога и технологиите имат своите претенции. :D

Номер две, даже номер едно за деня, един текст на една снимка, който беше много обиден и безсмислен, граматически и смислово. Въпреки това успях да фиксирам нещата навреме и се радвам, че не се използва въпросната снимка. Не харесвам хората без мнение, но това без покритие дразни повече.

Както и да е. Няколко хубави неща от днес – изпратих няколко коледни картички, предстои да изпращам още. С приятелка, с която не се бяхме виждали от доста време си изкарахме повече прекрасно. (Обичам те, Т.!)

Идеята е, че декември може да е пълен с настроение, въпросът е да го уловим и да не позволяваме на малките неща да ни извадят от нерви.

Усмивки и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар