четвъртък, 9 декември 2021 г.

Студенският (ми) празник // Blogmas 2021-9

 

Здравейте! Как сте?

Днес ще си поговорим за едно от най-важните студентски събития – Нашият празник, който всяка година отбелязваме на 8-ми декември. Не разбирам хората, които не празнуват абитуриентки бал, защото с него се отбелязва края на един етап от развитието ви. Подобно е и през студентските години, планира се, има емоции, различни, но с цел – изкарали сме още една година, в която сме се развили, взели сме изпити, били те на хартия, онлайн или житейски и продължаваме напред по пътя си. И след като вече съм последна година бакалавър, вече съм изпразнувала четири празника, за които ще ви разкажа в тази публикация. Нека да започваме!

Първият ми студентки празник – когато нещо се случва за първи път, вълнението е огромно. Събрахме се с половината ми колеги на заведение. Беше шумно, не бяхме всички и не ми донесе много. След това отидох да купонясвам с компанията ми и всичко беше наред. На следващата сутрин разбрах, че приятелят ми прави гадости и се разделихме. Беше гадничко.

Вторият ми студентки празник – който, като че ли беше най-хубавият ми. С приятелка ходихме да рисуваме картини и пихме вино. Учителят беше страшно секси, а картината още си я пазя. После хапнахме в любимо заведение, ядох невероятни скариди и купонясвахме в един клуб с гаджето и. Беше интересно, олях се с вино, петната още стоят по панталона, открих, че играя ужасен билярд, но се забавлявах, доста.

Третият ми студентки празник – дълго чоплих из паметта ми и бях убедена, че съм го изкарала в играене на настолни игри, на място, където често ходя. После си прегледах снимките в телефона и си припомних съвсем друга ситуация. Прекарах го вкъщи, по домашни дрехи, с приятелка, която много обичам и семействата ни. Сглобявахме къщичка от джинджифилови бисквити и беше много хубаво. После плаках цяла вечер, защото някои неща (не само покрива на къщичката) се бяха разрушили и слушах изцяло френска музика. Може би това ми послужи и за вдъхновение да напиша тази коледна история и да изгледам част от SKAM France, който обожавам.

Четвъртият ми студентки празник – беше снощи. И не мога да кажа, че нямах очаквания, а по-скоро че бяха доста ниски. И все пак исках да си го изпразнувам на макс, защото може и да ми е последен. През деня се видях с най-добрата ми приятелка, която ми направи страхотна прическа (от снимката по-горе) и ми вдъхна кураж и настроение. Вечерта вероятно нямаше да я завърша с грим и високо вдигната глава, ако не бяха П. и Г., които не спираха да ме питат как съм, да ми казват, че съм красива, да си говорим за всичко и да ме обичат. Благодаря ви! Оценявам всичко! Сила и щастие бяха и истинските усмивки и прегръдки вчера на момичетата и момчетата, аз си ви знам кои сте. Също установих, че успешно мога да игнорирам някого за около час. После мозъка се вмъква и казва, бъди възпитана, така че го правя. Снощи оцених вчерашната вечер с 3/5, днес съм склонна да си покача оценката на 3.75. Беше хубаво, заради хората.

        Това е моята равносметка за отминалите студентски празници. Всеки ми донесе купища емоция и, ако питате, не бих променила нещо. Изживях ги. И толкова.

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар