четвъртък, 23 декември 2021 г.

Коледни препоръки // Blogmas 2021-23

 

Здравейте! Как сте?

Аз се вълнувам за празничните дни и реших, че няма по-добър начин да завърша Блогмас от това да ви разкажа набързо за любимите ми коледни изкуства!

·        Книги

Подарък през декември е прекрасна книга, в която главната ни героиня – Джейн, търси себе си, опознавайки страната на фиордите – Норвегия!

Десет слепи срещи е коледната книга,която ПРОСОТ ТРЯБВА ДА ПРОЧЕТЕТЕ! Когато Софи се оказва без гадже по празниците, щурите и роднини измислят план и и организират десет срещи с различни момчета, за да я разсеят. И магията на Коледа – сплотяването, покрай празника си върши работата.

Среща под звездите е книга с невероятна корица, която в момента слушам в Storytel и ме впечатлява, защото Халей, която е куриер-travel blogger – се впуска в приключение в Шведска Лапланддия, в търсене на разменения и куфар, от който зависи не само работата и, а и в голяма степен и живота и. Харесва ми, определено!

·        Филми

Попаднах на Happiest Season по HBO и ми донесе много настроение. Филмът проследява първата Коледа на Аби и Харпър, отношенията им като двойка и разбиранията за това от света и близките на втората.

Спайдърмен Няма път към дома

С двете ръце ви препоръчвам новия филм на Марвел, дори и да не сте фенове. Посланията са толкова силни и е наистина красив и смислен! Том Холанд и Зендая са новата ми любима двойка и са професионалисти в актьорската кариера.

·        Сериали

Даш и Лили е вашият сериал за празниците! Двама тийнейджъри си оставят послания и предизвикателства в книжарница насред Ню Йорк навръх Коледа. И малко по-малко се влюбват.

·        Музика

Ava Max – Christmas Without You

Johas Brothers – Like Its Christmas

Michael Buble – Holly Jolly Christmas

 

Весели празници, приятели!  

Няма коментари:

Публикуване на коментар