сряда, 8 декември 2021 г.

Годишнина в ски скоковете + Висла от неделя // Blogmas 2021-8.1

 

Здравейте! Как сте?

Честит студентски празник на всички празнуващи!

Освен него, за мен поводът е двоен, защото 8-ми декември е специална дата, защото точно преди осем години, попаднах на състезание по ски скокове по телевизията и този момент остана завинаги в сърцето ми. Осем години – осем сезона – невероятни, пълни с емоции. Създадох приятелства, цялото ми семейство следи състезанията с мен и това ще си остане нещо наше. Благодаря на приятелите, които ме изслужват на тази тема, защото ски скоковете са специални за мен.

Честита годишнина, Вичи! ♥

И няма как да я посрещна по-добре, затова и ще ви разкажа за неделното състезание във Висла, Полша. Моите три нации, които си подкрепям са Австрия, Словения и Норвегия, макар че в самото начало бях да Германия. Сложно е, като цяло подкрепям ужасно много състезатели, но Австрия винаги ще са ми на сърце – все пак и любимият ми ски скачач е Томас Моргенщерн. Та, Висла, Неделя. Ян Хьол спецели квалификацията в петък, а алпийците ми победиха в отборното и представете си сърчицето ми, когато Хьор водеше след първия скок в неделя. Защото той е състезател, който забелязах още през миналия сезон и не съм спирала да вярвам в него. Идилията беше още по-вървяща към пълнота – Щефан Крафт беше на второ място. Няма как и да не обичам братята Превц. Петер си го харесвам още от първия сезон. Но Цене, средният, чаках толкова време и отново вярвах, че ще дойдат добрите резултати. И той прави чудесен сезон до тук. Не стигна до подиум, но има време… Мариус Линдвик, норвежец, който ми е много симпатичен, при това бих казала, че за мен е от новаците в елита, то той измести Крафт и зае второто място. В топ десет присъстваха още Карл и Айси, хип хип, Лавро Кос УРА, Килиан Пайер дааа, Роберт Йохи. Камил Стох и Форфи направиха прогрес и нямам търпение за следващия уикенд!

Та, приятели, това е! Емоции много, а зимата тепърва започва!

До скоро!

И С., много е възможно и зимата да ми бъде любим сезон, само да завали малко снежец и тук!

Няма коментари:

Публикуване на коментар