събота, 4 декември 2021 г.

Днес валя цял ден // Blogmas 2021-4

 

или бялото е красиво, но аз предпочитам цветове


Здравейте! Как сте?

Днес не ми се пише на английски, а на испански тотално не мога да обясня всичко, което ми минава през ума. В този пост просто ще нахвърлям разни мисли тук, пък после каквото стане.

Удрям на камък с пощите. Май е ред да си напиша коледните писма и да ги пратя. Обичам Коледа, обаче още нямам никакво вдъхновение. Май имах повече през ноември. Планирам да подарявам книги, бонбони и чорапи. И прегръдки. Хората се нуждаем най-вече от тях.

Днес сглобявах библиотека, заедно с тати. Дали различавам пирон от винт, да. Беше забавно и трудно. Но вече ще имам още пространство, където да бъдат част от моите бебчета.

Сторител си заслужава. Слушам супер готина история за север, която Ева ми препоръча. Криси прави страхотен Блогмас и е вдъхновение.

        Игри на волята приключи. Мой човек спечели, колкото и да беше нагласено, нека си признаем, че всички го гледахме, заради драмата.

        Очаквам ли нещо от 8-ми, може би последният ми студентки празник? Всичко и нищо, честно казано.  Както и за Нова година. Кога стана декември, приятели?

Следващия път, когато реша да си правя матови нокти, ще си кажа не, макар че беше извън зоната ми на конфорт, свикнала с блестящи. Но Коледа си заслужава целия възможен блясък и брокат. И трябва да сме щастливи.



5 песни, които слушам днес:

Serena – Safary

Tiesto, Karol G – Don’t be Shy

ATC – Around The Worrld ( La La La La La)

Escape – Tsunami

Years & Years – It’s a Sin

 

Лека нощ и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар