вторник, 7 декември 2021 г.

“Толкова близо до хоризонта” – Джесика Кох (Ревю БЕЗ СПОЙЛЕРИ) Най-добрата книга за годината // Blogmas 2021-7

 

Здравейте! Как сте?

Аз хапвам шоколад и страшно много искам да ви разкажа за книгата, която прочетох в последните 24 часа. Самият факт, че не ме пусна и успях да я приключа за толкова малко време, доказва че определено е интересна. А тя е толкова повече.

Толкова близо до хоризонта от Джесика Кох.

Определено красиво издание си е нашето, обаче описанието, загатва една много малка частица от цялостното изживяване, което ми донесе романа. По абсолютно действителен случай, със своята истинност, където не е спестена, нито болката, нито всеки един нюанс на света и хората, някои все по-малко хора. История, която дори, не оставя горчив, а по-скоро солен привкус, защото сълзите, които ще пророните, не могат да обезличат разказа на Джесика, която се запознава с Дани и се впуска, заедно с него по въртележката на живота, която се движи ужасно бързо. И не спира да се върти.

В книгата се говори за наркотици, насилие и болести. Теми, които определено няма да допаднат на някои читатели, така че, предупреждавам, те са там.

Романът за мен е най-добрият, който съм прочела тази година. Даже директно влиза в моя личен топ 3.

Именно факта, че историята е съвсем истинска е плашещ. Но трябва да говорим за всички тези неща и да се вглеждаме внимателно в хората, около нас. Най-много болка се крие зад най-красивата усмивка.

Дали ви препоръчвам книгата? Да, но не се насилвайте, защото ако търсите сладникава, любовна история, няма да я намерите тук.


Желая ви приятна вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар