сряда, 2 юни 2021 г.

Няколко песни на Måneskin w/ Ева

 

Ciao, amici!

Днес една приятелка каза, че юни се мисли за ноември. И понеже единадесетия месец ми е един от най-нелюбимите и времето е точно есенно искам да се разсея и да ви споделя за откритието ми в музикалните среди, signore e signori, на вашето внимание – Måneskin!

Освен, че са спечелиха Евровизия 2021, те са и толкова чаровни, млади и създават наистина красива музика. Попитах моята любимка, Ева - да ми сподели кои са нейните любими песни и аз също добавих тези, които ми идват на ум на първо време.


1. Torna a casa



2. Le parole lontane



3. Zitti E Buoni



4. Immortale



5. Chosen



6. Morirò da re

 


 

Те са изкуство!




Кои са вашите любими техни песни?

Лека нощ и ми стискайте палци за изпита утре!

Няма коментари:

Публикуване на коментар