понеделник, 24 януари 2022 г.

“Чик или Защо взехме ладата” от Волфганг Херндорф // Ревю - за младостта и куража

 

Здравейте! Как сте?

Аз съм след изпит и почивам психически, подготвяйки се за последния от тази сесия – в петък.. Искам да ви разкажа за последната книга, която всъщност дочетох снощи и много ми хареса.

Чик или Защо взехме ладата ме пренася в лятото. Такова с жарко слънце, с дъх на любов и щипка приключения. Не веднъж съм казвала колко много обичам книгите на издателство ЕМАС и определено това е поредното попадение в колекцията им от прекрасни европейски романи.

Главният ни герой Майк предприема лудо пътуване, заедно с новото момче от класа му – Андрей, който никой не харесва. Срещат се с най-различни персонажи – ветерани от войната, странни възрастни; намират приятели, плуват в езера, преживяват гонка с полицейска кола и даже една катастрофа.

Защото грешки се правят, докато си млад. И после оставят историите и спомените. Мисля, че това е най-важното послание на романа, който определено си заслужава максумалната оценка, защото се чете леко, увлекателен е и много харесвам мисленето на Майк. Който обича да рисува и не обича да рискува. Но, понякога се случва да го направи и тогава качва в старата взета назаем лада и пътува към Влахия.

Дали двамата приятели успяват да стигнат до крайната си цел ще разберете, като прочетете книгата от Волфганг Херндорф.

Понякога единственото, което има смисъл са звездите в небето!

До скоро, приятели!

Мечтайте смело и… благодаря, че четете! ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар